bara för att komma ihåg själv.

dem här har jag fixat julklappar till:
pappa,neo (systerson), linnea, lollo, lite my, mormor&morfar, moster, farmor, snart storasysters
dem jag har kvar:
mamma, lite my, fixa klart storasysters.

det känns ganska skönt att jag har köpt och fixat de mesta av juklapparna, men jag har ju fortfarande den viktigaste kvar, mamma. hade hittat en perfekt julklapp men de finns inte i affärerna längre, så jag vet inte vad jag ska ge nu... och jag vill inte ge något smycke eftersom det ger jag henne varje år typ och hon har så mycket. och jag har inte lust att ge någon tråkig blomma, haha det kan ju vara fint och gulligt med den dör ju XD. aja
någon som kan ge mig tips på julklappar till mamma ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0