julfest..

idag slutade vi 12, och efter skolan gick jag hem till maja och åt och så.. sen kom elina och så fixade vi i årdning oss och lite annat.. ;) på väg hem till maja gick jag danne och maja breve vägen i diket där det va sjuuukt mycket snö !! XP hah. aja julfesten var inte direkt kul men slipper skolan i morrn :D
några bilder från idag :)

danne och maja hoppade i ett dike XP dem hamnade typ på stenar ! haha XP

maja i hennes rum innan vi har butt om och allt..

elina, maja och jag :P innan vi skulle gå XP hah


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej! Jag ska byta blogg och lottar därför ut min bloggdesign den 24e december (julafton!).

Vill du ha bloggdesignen? Gå in på min blogg =)

OM inte - TIPSA ANDRA.

2009-12-18 @ 07:10:56
URL: http://jasminejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0