martinas julklappar 2009

det här är det jag fått i julklapp ! jag är iaf nöjd ! och jag har inte fått mormor och morfars, mosters, och kanske farfar och kanske storasysters.


lite krims krams. ni ser ju vad det e. fast det längst ner åt vänster är en teckning och lip balsam i chokladglass smak (avundsjuk malin? haha)


present kort på gina tricot, 500kr. mellandagsrea här kommer jag !


toffsar ! fast fick mer än det.. typ två paket till. bra att ha !


strumpor! också något jag verkligen behöver ...


en bok "du äger!" så man förbättras som människa.. kan behövas XD


christina aguilera body lotion, parfym och shower gel :)


mysigt bad kit !


en tjocktröja


en tjocktröja som är äkta jag och my ! BERT !


ett örngott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0