my dissar !

LÄXOR - tror nog att alla barn dissar läxor ! hah ! man går i skolan för att lära sej då ska mn inte behöva ha massa jävla läxor som tar på den "lilla" fritid man har ! hatar det som in i helvtte ! blää på läxor !

PROV - jag hatar verkligen prov ! hah ! okej det är ändå bra och jag förstår varför vi måste ha det till en viss del men inte i varje ämne som vi håller på med !? :O även fast vi inte har så många prov än så vet man ju att det kommer komma flera prov ! blää på prov !

LÖSENORD - lösenord till sin bloggar ! hatar det som in i helvete ! när mn allttid läser en jätte bra blogg och så hel plötsligt så tar dem lösenord på den och mn vet inte vad det är så man inte kan kolla på den ! hatar det ! okej om det finns en anledning men annars !? :O hah !

hah ! nu har jag dissat lite saker ! kanske hissar lite saker i ett annat inlägg någon annan gång ;) ha ! ;)

jag och maja <3 (dissar inte våran vänskap!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0