torsdag !

sorry för att jag inte har bloggat på 2 dagar.. men martina har ju gjort det ;) haha hr varit hos julia och så har jag spelat fotboll så har inte kunnat.. :(

idag har det vart en skit dag ! v äcklig mat i skolan (som vanligt!) och bara massa tråkiga och jobbiga lektioner ! bläää ! haha.. linn och jag ska nog ta och sälja ljus nu/snart eller nångång iaf ;) jag och julia va ute och gick igår och vi gick till närlunda skolan och vi hade lite kul XP haha ! och jag ramlade och fick värsta fläskläppen :O !
jag i min heta mössa ;) haha

jag och julia gick en promenad igår till någr växthus ? (julia)

jag vid växthusen XP hah

jag och julia ;) haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0