haha ooops !

jag är en glömsk människa (som ni kanske märkt ni som känner mig) eller glömsk och glömsk, vi byter ut ordet till slarvig.  jag har tappat bort min nyckelknippa en gång i sexan tror jag ? då de var hemmanyckel, cykelnyckel, skåpnykel på. jag har tappat bort.. två buss kort ? jag har glömt min mobil och inte hittat den efter flera dagar. Jag har tappat bort mitt vita matchställ och mina basketskor (har nya nu) ? jag har tappat bort mina pengar som de kanske var 1500 kr.. och så mycket annat småsaker, jag menar herre gud ! finns de någonstans man kan gå för att få hjälp av de här ? de är ju inte riktigt klokt, eller ska jag inte få ha viktiga saker alls.. eftersom jag bara glömmer och tappar bort dem ? så ni vet .. låna inte ut nåt viktigt till mig ;) / jag tror ni vet vem som skrev

jag som liten .. vad söööt ? XD


Kommentarer
Postat av: my

haha martina ! ;) <3

2009-11-21 @ 10:48:40
URL: http://mypis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0