tråk tråk

har sjuuukt tråkigt ! :( men ska ta och gå ut snart.. när det slutar regnat.. om det inte har det ;O sitter vid våran stora data så har jätte många gamla bilder haha ! :P alltid kul med gamla bilder xP ska ta och kolla på dem nu lite ;) haha tänkte lägga in några nu ;)

jag och maja förra vintern <3 kommer ihåg älska den här bilden !

felliz jag och maja på höstlovet eller sportlovet haha roligaste dagarna ! :)

haha jag i tomteluva förra vintern(julen)

jag cassandra och martina förra sommaren ! haha  rolgaste dagarna !

maja och jag förra året på julmarknaden xP haha

charlie nångång vi hade loppis med laget. saknar dej ! <3

jag och julia förra vintern när hon och maja va hos mej :)
ja det va nåågra rätt gamla bilder ;) haha finns massa mer men alltid kul med några eller hur ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0