rekomenderar !

hatar verkligen att läsa. beviset är att jag nog bara har läst ut två riktiga läseböcker i mitt liv ? de andra jag verkligen försökt att läsa hela har då glömts bort helt och hållet men nu rekomenderar jag verkligen en shopaholics böcker, alla lärare säger men du måste ju komma in i boken. de är de första man gör i den här boken, man sitter som fastnad ? hah håller på att läsa ettan nu är på sida 35 och älskar boken (typ?) finns ju fyra böcker tror jag .. har iaf tvåan också som jag ska läsa efter och sen får vi se om vi köper de andra. men ha de bra ! 35 sidorna jag har läst får 9/10 poäng !


Kommentarer
Postat av: myp

okej :) ska kankse ta och läsa den då..

2009-10-01 @ 20:46:35
URL: http://kusiners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0