fuck you kissie

asså kissie .. hon är ju dum i huvudet. visst hon kanske säger saker för att få mer läsare och så, men hon säger nästan alla fall två gånger i månaden att rödhåriga är fula. visst VISSA kan vara fula ? men inte alla ? jag känner skit söta rödhåriga tjejer, plus att jag också är rödhårig och jag är inte speciellt "ful", hon är ju emot rödhåriga helt, om man läser inläggen och allt noga. de är ju nästan att vara rasist mot rödhåriga? inte för att jag tar åt mig och känner liksom , åååh kissie tycker jag är ful för att jag har rött hår, men jag menar. skärp dig ? gå och säga att rödhåriga är fula är som att säga att brunhåriga är fula för jag har bara sätt fula brunhåriga (exempel, inte sant). asså omg.. jo kissie tycker de här tjejerna nedanför är fula (eftersom de är rödhåriga). tycker ni de ?

jag menar hur söt är inte lindsay lohan i sitt röda hår?

vet inte vem de är, men skit fin i rött hår också ..

min kompis felicia i egen hög person. vem tycker inte hon är söt ?

även min tränare är rödhårig.

längst åt höger och vänster, jag och min bästis (inte bra bild på mig) men inte heller fula , eller ?

Kommentarer
Postat av: malin

Väldigt fina rödhåriga människor! RÖD ÄR JU TYP FINASTE HÅRFÄRGEN!

2009-09-22 @ 07:55:02
URL: http://kokossemlor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0