Bilder på några från vällingby

för er som har missat (eller är allmänt tröga, eller inte bor nära vällingby) så i omklädningsrummen finns de datorer med webbkameror som man kan ta kort och göra inlägg i på deras hemsida. kollade in där idag och hittade några ansikten jag kände igen !

paulina och diana ! i min parallell , även något kompis med dem :)


dem går i min skola xD


de där går i min klass... omg xD


carro där bak!


diana igen !

elin, från min klass


tredje tjejen går i 94:laget (basket)


Hon åt vänster spelar också basket


carro och tess från my's lag !


de går i min skola !


hon går också i min skola ..


han går i min klass


gissa.. de här går oxå i min skola :P


hon gick i min parallell och i min spanska


sofia och jag ... PIIIINSAMT


en anki åt vänster !


han går i min skola! och är en klasskompis lillebror också


from my school ..


från min parallell


frida från min basket åt höger


en från min skola xD


alice åt höger



/ MARTINAAAA

Kommentarer
Postat av: my

haha :) <3

2010-04-19 @ 16:20:44
URL: http://kusiers.blogg.se/
Postat av: sofia

hahahah omg! piiinsamt och den längst ner på emma och alice man ser en person bakom alice och det e jag XD

2010-04-19 @ 17:30:18
URL: http://mydaysinmyways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0