hälsokontroll, my/vällingby, träning

vi hade hälsokontroll idag i skolan, alla åttor har det med sin skolsyster. iaf min vikt och längd var precis som en normal tjej i min ålder, låg precis vid "normal" linjen, hade bra och rak rygg, bra syn (iaf i högra :$) sen så snackade vi om klassen och fritiden och kom fram till att jag sovar allt för lite ! Och även att jag är en mycket god vän som försöker vara lite mer med andreas (mobbad i klassen) även fast alla driver och säger "är de något på gång mellan er eller ;)?" jag vet ju att dem driver ;) men skitsamma vi snackade också mycket om droger, alkohol, rökning, och annat sånt. har ont på hakan :O *host*ludvig*host* han kastade "råkade" kasta en tejprulle på mig xD aja nu ska jag till vällingby med my, sen blire träning ! :D


my, jag älskar dig ! nu och föralltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0