länge sen jag bloggade :$

glad påsk på er ! I helgen har jag varit på landet med pappa linnea hugo och stina, de var väl rätt okej, sov nog mest och lyssna på musik, och spela lite kort, och så de kan låta, och kolla på tv. sen igår åkte vi ju hem, och då åt vi middag hos pappas skytte kompis Hanna (en som han tycker mycket om) och hennes pappa som var på besök från åland, en riktig pratgubbe med många vitsar.
Idag blir de kompisar för min del, Sofia och Lollo :D medans pappa och linnea ska väl ut och cykla tror jag . aja vi hörs och ses någon annangång, och sorry för att jag inte har bloggat.. men men

en ganska gammal bild på mig, men de passar in eftersom jag klippt pannlugg igen :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0