stuttsmatta ! :D

hugo och hans kompis hannes satte upp våran stuttsamatta igår så hoppade lite nyss !! :D så jävla kul asså ! iaf första gången för året .. hehe kommer inte tycka det senare .. xP aja men hela eftermiddan har jag typ packat packat och packat .. ska ju till italien i morgon bitti med laget !! :D så ska typ bara äta och "färsöka" sova .. kommer aldrig gå men ska iaf försöka efter maten :)
idag i skolan så skulle vi ju pyssla me 2:orna och va me på deras rast och maja blev "lite" skitig .. xP haha ! och så gav jag , maja och julia våra påskägg till varrandra :P hihihihi

min skugga när jag hoppa :)

hugo and jag :) ser jätte tjock ut men det är min tröja som är lite stor .. x)

jag och joel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0