Maja (Majsan) gästbloggar =)

hej alla mys och martinas läsare =) just nu är jag hos my och vi tjockar på oss med godis aha vi skulle ju ut och springa och köpa godis samtidigt men de är så jävla äckligt väder så vi tog bussen till bromma ahhaha vi är så nyttiga NOTTTTT !!! men ialla fall idag har vi typ spelat in massa filmer haha där vi är så serri....  och kollt på torgny hahah skönaste men egentligen är det inte så kul haha bara lite men de blir roligt på något sätt :P jag skriver för att my är och bajsar ahha igen hon är en liten särunge älskar dig sötis <3333 juste jag har provat mys hela garderob oxå haha och jag hittat en tjocktröja som jag tog och my fick en av mina t-shirtar =) men nu har my bajsat klart så nu ska vi sncka skit om folk som vanligt hhahaha alltid ;) 
pusss ///Maja   


vi <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0