martinas dag i .. jaa du .. några ord

Idag så var ju jag lollo stina lollo sofia och gunesh i vällingby hallen och kolla dam match, men innan de så hade jag och lollo lite roligt hemma hos mig, de kanske ni får se video på någon annan gång (hahaha) men iaf damerna vann tyvär inte sin match, men de var väldigt nära på! bara om de satt en trea (som de då missade). aja efter matchen så följde jag med sofia och hennes mamma och leta efter skidstrumpor, sen åkte jag hem till mig. kusinerna är ju här i helgen så vi och mamma och linnea åt en god middag och kolla på melodifestivalen :)

haha du och jag lollo.. vi är snygga vi ;) men fattar inte hur jag gjorde munnen .. XD


martina rekomenderar maikosuklaata ! haha jag och lollo lärde oss de ordet idag (a)


jag hade jääätte tråkigt på donken medans jag vänta en halvtimme på bussen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0