franska revulationen.

har sökt massa om de ämnet, eftersom att våran lärare är ju "skitsmart" (ironi). han säger att vi ska jobba med franska revulationen, och ingen vet ju vad det är (såklart, ingen har jobbat med det) iaf på första lektionen fick vi bilder, typ bilder på flaggor, bilder och andra saker som har samband med det. så ska vi leta sambanden mellan de olika bilderna och hitta fakta och så. vi måste redovisa nästa vecka (?). och han snackar om att man måste högre upp på någon mits? eller jag vettefan vad han snackar om, iaf och första steget är att kunna bakrunden, och sen typ samband, och sen lite mer detaljer och sånt. och ingen i klassen vet nåt om bakrunden. vi har inte läst en sida tsm om själva franska revulationen. smart av läraren ..nja?! aja skitsamma nu vet jag på ett ungefär vad som hände iaf !

bild på mig bara för jag är ett ego ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0