kunde inte sova igår..

skulle ju upp sex idag som jag har gjort nu ! men iaf då ville jag gå och lägga mig i tid så att jag inte behövde va så trött. så jag gick och la mig kanske .. kvart över tio, kunde verkligen inte sova! var skit pigg. så jag försökte ligga skönt blunda men det gick inte. så jag värmde varma kudden satte på låg musik (de brukar funka) men det gick inte heller för då ska en viss T börja smsa?! han heter T på min mobil xD. Nu kom min lillasyster upp och typ berättar att hon vaknade av opera på sin radio haha! men till saken, så jag och T börja ju smsa hit och dit och sen va klockan halv tolv, sen sa jag godnatt. men somnade typ inte förns tolv.. stackars mig. hoppas jag inte somnar på bussen nu.


Kommentarer
Postat av: my

hahahahha kul kul :P

2010-01-07 @ 17:23:54
URL: http://kusiners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0