martina har också tråkigt !

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg.
Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i smset.
Gör likadant på varje fråga..


1: Vad skulle du säga till din kompis om hennes husdjur precis dött?
hum...Vet inte

2: Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Nej :) sa så här: sa du nåt om martina eller o slog henne me kudde :)

3: Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hahaha okej :)

4: Vilket sms blev du mest berörd av?
Det är ju daniel edin :)

5: Vad är det första du säger på morgonen när du vaknar?
Jag behöver bara ett ungefär, men jag behöver de nu :)

6: Vad skulle du skrika om du vann trettio miljoner kronor?
Hon har tråkig humor!

7: Vilka ord skulle du säga till gud (om han fanns)?
Haha men vart bor du? :P <3

8: Vad vill du höra mest av allt?
Vid knalleborg

9: Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Haha jag kan ta kort på den nästa vecka och skicka :P

10: Din mest romantiska replik är..?
Haha jag klarade mig ;)

11: Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hahah :) ey har du o my samma humor? :(

12: Vad skulle du säga om du fick allt du önskade dig i födelsedags present ?
Åh men då kmr vi typ inte hinna för jag måste vara hemma typ lite innan 6 :( men vi kan väl göra nåt i helgen ? :D <3

13.vad är det första du skulle säga till din tjej/kille när du träffar henne
haha

14.vad skulle du säga om du bajsade på dej i NK ?
Okej :) haha
15.vad skulle du säga om en tjej som du nte kände kom fram och pussade dej på munnen ?
Ring mig /// my :) :) :) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0