två redovisningar imorgon !

först i svenska som jag inte vet någonting om ! så ska jag och gustav (kanske hugo om han är frisk) redovisa om verner von heimstam (om de stavas så) vet inte hans bakrund. typ det ända man ska plugga ? så jag har skrivit ut någon sida som jag kan läsa på bussen. sen har jag historia redovisning, herre gud om franska revolationen kan verkligen INGENTING jag skojar inte. Jag vet att det var bönderna som starta allt för rättvisa, och att kungen blev halshuggen för han försökte fly.. mer vet jag typ inte ? jo lite till men asså inte så att jag kommer med värsta redovisningen ! någon som vill hjälpa mig genom sms ?! TVEKA INTE

typ motsatsen av mig .. jag räcker aldrig upp handen, och tycker inte skolan är rolig. och tar typ aldrig med böcker hem (om de inte är något viktigt prov)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0