5 besökare / martina

vi har fem besökare ! haha men jag menar vi har inte bloggat på länge på den här bloggen, har ingen aning om varför. jag började blogga på min egna blogg och då började väl jag blogga liiite o-oftare här hos kusiners, och du började väl my känna att hon tyckte det var tråkigt att blogga här så hon började blogga på sin gamla egna blogg. jaaaa... och då har jag iaf helt glömt bort den här bloggen, eftersom att båda slutade skriva här. så om ni är intresserade att fortfarande läsa om våra tråkiga små liv och inte vet våra enskilda bloggar så :
my's: www.mypis.blogg.se
martina's: www.femtoon.blogg.se


Kommentarer
Postat av: HANNA MALMSTEN

Nu har ni en till ;D

2010-07-30 @ 21:17:53
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
Postat av: pineapplecream♥

hej hej, najsig blogg! Kul att ni bloggar tsm och är kusiner, har ni bra rel?

det är ju bra att ni har iaf fem ;)

2010-12-29 @ 00:55:07
URL: http://pineapplecream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0