bananerna, Viktor och "vafan vill du?"

hejsan bloggen! nu är vi hemma hos martina och varit i flottsbro, var kallt, blåsigt, snöigt men annars... GREAT! Vi fick några ragg i liften och i backarna ;) först var de BANANERNA, mummsigt ;) de var två killar (i vår ålder eller ett år äldre?) som hade likadana gula hjälmar.. därför blev de bananer.. något de inte direkt gillade ;) iaf sen kom Viktor, han var lite mer rolig hahah jag (martina) gjorde någonting med fingret och typ ... hur ska man förklara... framochtillbaka runt i ansiktet.. och varje gång vi "sågs" gjorde vi tre så (MOBBADE??!!??) iaf .. han åkte sittliften med oss också och my sa att hon var 94a .. (pucko!!) själv så är jag en fin tjej och ljög inte om min ålder :D. aja skitsamma!!! sen så har vi ropat på en kille : EEY duu med brädan!! och han bah: va ? -.- jag bah: VAFAN VILL DU !??!?!?? ( mörk röst) och så hade vi lite .. kaxig konversation , INTE!?!? aja ... han kastade godisbilar på oss i värmestugan också. WTF !! vad ful han va också såg vi då.. hah xD AJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi e hemma hos martina nu , my ska sova här, sen så åker vi till maskbacken imorrn :)

så såg bananerna i backen ut ;) *nooot* men hjälmarna va gula och goa (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0