Maja gästbloggar...igen=)

My sitter och äter så jag fick blogga för hon är så snäll=) idag har vi varit i stan och typ suttit på ett cafe i 3 timmar kanske och drukigt chai latte så jävla gott och pratat än massa om mest jobbiga saker som händer men de är jätte skönt att prata om allt!!, sen gick vi i lite affärer och jag köpte ett bas linne och trosor och my köpte jätte snygga skor och trosor interrsant eller hur?? inte direkt..
och sen åkte vi ju hem till mypis och tog lite foton vi har inte gjort så mycket mer än så.
Men nu ska jag kolla runt på lite bloggar och kolla fejan och sen antar jag att my har ätit upp så då ska väl vi hitta på något att göra.
Pussss////Maja


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0